Friday, October 2, 2009

pmr

aim;to know tahap pembelajaran .


materials
;buku2 rujukan , otak yg cergas , alat2 tulis , cegu yg bergune .


apparatus;pusat kelas tusyen , doa serta solat .


hypothesis;semakin masa berlalu dgn pantas samakin dekat dgn pmr .


variable; kept constant : brain/body shape
manipulated : sukatan pembelajaran yg makin bertmbh / cegu yg mngajar / situation
belajar
respons : more study nd praktis will make our brain memories all whats we learn .

procedure;sudaa menjalani ting 1 , 2 , 3 , sudaaa abes sukatan pembelajaran semua ting1 , 2 , sediakan otak yg cergas untuk di isi dgn ilmu2 yg padat serta tuntas , fokus apabila cegu mengajar , ditambah dgn kelas 2 tusyen , sentiasa bersedia .


obsevation; everday | perubahan

study | can make our brain remmber all thats we learn

bnykkn bertanye | can tambah our knowledge .


analysis; the function

  1. to prepared our brain to pmr .
  2. more fokus in the clas .
  3. to test our knowledge in all silivers from form 1 , 2 nd 3 .
study memerlukan berkat kesabarn nd juga kegigihan .


study je xberguna jika x di sertakn dgn solat serta doa .

usaha tangga kejayaan .


conclusion ; jgn laa kita sia2kan mase yg ade , gunakan seadanya sebelum terlambat ./semakin kte bljr semakin bnyk pengetahuaan yg kte peroleh .


recflection ; buku merupakan teman kte .


applyling idea ; makan , tdo , mandi , nd 24 hours with book . hak2 .

No comments:

Post a Comment